2014. december 17., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Karácsonyi kívánság


Sziasztok! ^^ 
Jövő héten már karácsony, én is nagyon készülődök rá :) Még ma is rohantam a boltba ezért meg azért, de remélem, lassan minden összeáll ^^ A VKP-sokkal is úgy gondoltuk, hogy ezt a kört nem sorsoljuk, hanem eldöntöttük, hogy a Karácsony kívánság lesz a téma :3
Az elején "összedobok" egy "rendkívülien rövid" listát a tárgyi kívánságaimról, amiknek nagyon örülnék ^-^

Szerintem kezdjük is ezzel a  gyűrűvel... már alig várom, hogy meg rendelhessem ^^ Conon már felpróbáltam, és szerintem kényelmes is, nem mellesleg pedig elengedhetetlen darab a tavaszi cosplayből :3

Ez a szoknya pedig szerintem hihetetlenül aranyos, ráadásul ilyesmi kéne, szintén a cosplayhez majd :D Mondjuk a cipőt sem utasítanám el..

Gyönyörű ez a lakk, hihetetlenül tetszik, még akkor is, ha világos ^^ Szerintem nagyon édes, és szívesen elfogadnék egy ilyet :D A képet pedig INNEN csórtam! ^^

Egyszerűen nem bírok elszakadni a cp-től, főleg, hogy paróka is kellene hozzá.. :3

Igen, igen, tudom. Szép álmok, meg hasonlók, de úristen, nekem kell ez a ruha!

Szerintem be kell látni, hogy ezek a harisnyák állati jól néznek ki. *-*

Nem hiszem, hogy a matektanárom értékelné ezt a leggingst, de azért én megkockáztatnám.. xD



Éééés egy jegy a Nickelback októberi koncertjére.. hát igen :'D Ez talán még meg is valósul ^^



Tárgyi dolgokból igazából ezek azok, amiknek hihetetlenül tudnék örülni.. viszont pénteken osztálykarácsony, és akkor kiderül, hogy mik lesznek azok, amik ezeket felülmúlják... Egy barátnőm már vagy egy hete húzza az agyam, és ahw, alig várom :D

Viszont...
 Szeretném, ha esne a hó a télen, és elmehetnénk mászkálni közben.
 Szeretném, ha senki nem törné össze magát a jégen (vagy a korcsolyapályán.. xD)
 Szeretnék, egy kis kézenfogós sétát a hóban.. de se kéz, se hó :'D
 Örülnék, ha ízlene az osztálytársaimnak a mézeskalácsom.

Őszintén szólva, több nem jutott eszembe, de természetesen ez így is rengeteg ^^"
Úgyhogy neki is állok a többiek ajándékainak, még van velük egy "kis" dolgom péntekig :3
Nézzétek meg, hogy a többiek minek örülnének, kommentben pedig írjátok meg a Ti kívánságaitokat! ^^
Sziasztok :3


eri




4 megjegyzés: