2014. december 26., péntek

Flormar Sugar Candy - Sweet Grape

Sziasztok ^^
Az előző posztban már láthattátok a körmeimen, de úgy döntöttem, hogy megkapja a saját kis bejegyzését. Ez már a legutóbbi Könyvtár Tourról való, és hát nehezen jött össze. Sokáig válogattam, és már úgy voltam vele, hogy akkor hazahozom a Golden Rose feketéjét, de pont mikor nyújtottam volna az eladó lánynak, hogy fizetek, megláttam a Flormar Sugar Candy kollekciójából a Sweet Grape-et (SC07) ^^ 
Próbáltam valami ünnepit keresni, feltett szándékom volt arany vagy ezüst lakkal hazatérni, de egyszerűen nem volt olyan, amibe szerelembe estem volna. Ő viszont tökéletesnek tűnt: már az alapszíne is különlegesnek hatott, sötét, vöröses-lilás, és az arany csillámok nagyon ünnepivé és elegánssá teszik. A csomagolása is kifejezetten tetszik, feldobja a lakk hangulatát. Úgyhogy fogtam, kifizettem, és bármilyen kutakodás vagy swatch nélkül elhoztam. Anya körmén kipróbáltuk a vonaton: akkor csalódás volt, mert nagyon áttetsző volt, erősebb színre számítottam. Viszont átgondoltam, és ugyebár az előző Golden Rose lakkra kenve szerintem tökéletes.
Az állaga abszolút folyós, először meg is ijedtem, és sikerült mindenhova szétcsepegtetnem, úgyhogy ez nem lett nagy plusz pont. Az ecsete pedig hosszú és vékony, úgyhogy nem a legegyszerűbb dolgozni vele, de nem lehetetlen. Ráadásul én jobban szeretem a pufibb, és esetleg kicsit rövidebb ecseteket, de ez már az ízlések és pofonok kategória ^^
Összességében nem lett nagy szerelem ez a lakk, de biztosan el fogom hordani, alkalmakra külön jó :3 



(az üvegcsében talán látszanak az arany csillámok is... éljen a képminőség!)



Nektek hogy tetszik? ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése