2014. december 3., szerda

{Vigyázz! Kész! Posztolj!} - Életem legnagyobb baklövése



Sziasztok! ^^
A mai VKP alatt életem legnagyobb baklövéséről kéne mesélnem, de őszintén nem tudom, hogy mi volt az.
Mondhatnám, hogy a barátaim elvesztése. Mert tudom, hogy én is felelős vagyok amiatt, hogy eltávolodtunk. De szerintem ez az élet rendje. Barátok jönnek és mennek. Ennek ellenére hiányoznak a kutyasétáltatással töltött délutánok. De mostanában a (számomra) legalapabb dolgokat sem beszéljük meg. És sajnos, vagy nem sajnos, de nem érzem szükségét változásnak.
Vagy a kihagyott Nickelback koncertet is felhozhatom. Azt például azóta is bánom, hogy nem mentem el rá. De ezt még pótolhatom. Vehetek részt másik koncerten, akármelyiken, és reményeim szerint fogok is. De nem hiszem, hogy ez lenne a legnagyobb baklövésem.
Lehetne az is, hogy (szerintem) nem úgy gondolnak rám az osztálytársaim, mint egy értelmesre. De.különösebben ezt sem bánom, hiszen időm nagy részében tényleg szimplán hülye vagyok
Egyszerűen nem tudok mondani olyan igazán komoly döntést, ami esetleg megváltoztatta volna az életem és azóta is bánnék. Nem hiszem, hogy eleget éltem volna ilyenhez.
Úgyhogy sajnálom, hogy ez a poszt most ilyen rövid lett, de nem tudom tovább húzni a semmit :c Remélem, hogy a következő témáról többet tudok majd írni ><
De mindenképpen olvassátok el a többieket! :3
Sziasztok ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése