2014. december 7., vasárnap

Heti kedvenc képeim #2

Sziasztok ^^
Ne haragudjatok, hogy a múlt héten kihagytam, de nem is voltak olyan képek, amiket szívesen ide soroltam volna, ráadásul lusta is voltam D: De mostantól igyekszem tényleg hetente posztolni ^^  Úgyhogy lássuk ezt a hetet :3

Hóesés, igazi tél, gyönyörű. Mostanában nagyon rá vagyok kattanva a gifekre.

I-má-dom. Olyan jól néz ki ez a kép :3

A hangulata annyira tetszik ennek a képnek, szerintem nagyon jópofa ^^

Sajnálom, tudom, hogy szörnyű humorom van, de felröhögtem ezen a képen.. xD

Tél és festett vörös haj, jobb már nem is lehetne :3

Aaaannyira, de annyira tetszik ez a gif. Elvégre gif.

Kicsit ("kicsit") depresszív, de amikor rossz kedvem van, annyira ezt érzem :3

És akkor most erre közölje bárki, hogy nem aranyos. Mert az.

Depresszííív, tudom, de olyan jó :3

Ha valamelyik édes-drága osztálytársam olvassa most ezt, a karácsony közeledik, és isteníteném egy ilyen pár zokniért. (Ebayen rendelhető... az árakat inkább nem írom.)

Nektek volt kedvenc képetek a héten? :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése