2014. december 21., vasárnap

Heti kedvenc képek #3

Sziasztok! ^^
Habár a legutóbbi posztban azt ígértem, hogy nem hagyok ki több hetet, csak elmaradt a múltkor is :c Ne haragudjatok miatta ^^" De nem akarok az egész posztban agonizálni, úgyhogy inkább lássuk a képeket, és reménykedjünk abban, hogy jövőhéten nem leszek lusta! :D

Imádom ennek a képnek a hangulatát, szerintem nagyon édes :3

Egyszer én is szeretnék ilyet.. annyira jó lehet *-*

Egyszerűen imádom :3

Szerintem eddig mindig volt legalább egy utas kép.. xD

El sem tudom dönteni, hogy milyen hangulata van ennek a képnek. Engem megnyugtat, de el is szomorít :c

Hogy lehet valaki ennyire gyönyörű és stílusos??

A Tumblr csodái.. *-*

Oké, bevallom, ez kicsit morbid. De úristen, nekem nagyon tetszik :D

Egyszerűen ahw-ahw-ahw *-*

A legnagyobb kedvenc. I-má-dom.

Nektek mi volt a kedvenc képetek a héten? :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése