2014. november 19., szerda

Vigyázz! Kész! Posztolj! - Sminkestáska



Sziasztok! ^^
Csatlakoztam egy csoporthoz, ahol kéthetente posztolunk egy adott témában. Tehát ezek ilyen vélemény kifejtős bejegyzések lesznek ^^ Minden második szerdán kerülnek ki, este hatkor :3 
Én a "Smink táskám" témába csöppentem bele, ami kicsit ironikus, mert ha sminkelem magam, akkor is hihetetlenül minimálisan :'D De azért igyekszem egy értékelhető posztot összehozni róla ^^
Igazából nálam a körömlakk helyettesíti a sminket. A legtöbb (főleg korombeli) lány azért sminkel, hogy a hibákat eltüntessék, és ezzel is magabiztosak legyenek. Nekem ezt a funkciót a manikűrjeim látják el.

Éppen ezért csak ritkán festem ki magam, főleg, hogy nem vagyok híve a sminkben tesizésnek, így a hétből 3 nap alapvetően kiesik. Sőt, én gyakran olyankor érzem rosszul magam, ha tudom, hogy látni az igyekezetemet :D Éppen ezért az én sminkem kimerül egy minél vékonyabb tusvonalban, cicafarok nélkül, és szempillaspirálban ^^ Nekem ennyi bőven elég, a "semmi kedvem élni" napokra :3 
De ezt a kettőt viszont szeretem is. Mondjuk a tust nem annyira, mert nem is tudok vele rendes vonalat húzni, másrészt kicsit lassan szárad :c De egyébként ezt a 450 forintos Lovely cukiságot szoktam nagy ritkán használni ^^

(NEM SAJÁT KÉP)



Illetve a NYC Showtime szempillaspirálját szoktam kicsit gyakrabban használni, mert gyorsan feltudom magamra kenni xD És nagyon természetes pillákat csinál egy rétegben, és nekem annyi éppen elég, hogy én tudom, van rajta egy kis extra ^^



Az egészhez még hozzájön az, hogy imádok aludni. De csak olyankor, amikor már elkezdtem. Nem szeretek lefeküdni, mert még mennyi mindent csinálhattam volna, de reggel vagy délelőtt meg nem akarok kikelni az ágyból :D És suli előtt, korán, "hajnalban" inkább alszok még negyed órát, mint hogy felkeljek sminkelni. Egyszerűen a mérleg a punnyadás felé dől xD
Illetve ha tehetném, akkor hatalmas szempillákat és csinos tusvonalat húznék, de csak színes kontaktlencsékhez. Nagyon szeretném őket kipróbálni, és ezek nekem felérnének akár önmagukban is egy komplett sminkkel.



A rúzsoknak nem vagyok híve magamon, mert állandóan harapdálom a szám, és eszem vagy iszom, úgyhogy csak pár percig maradnának meg. Másokon viszont nagyon szeretem elnézegetni őket :3 A fekete, vörös és lila rúzsokat imádom ^^



Mivel nem érzem jól magam "nagyon" kisminkelve, és lusta is vagyok, ezért nem szoktam, és alig van ilyen termékem ^^
Úgyhogy ez a poszt kicsit rövidebb lett, de remélem azért tetszett, és nem okoztam csalódást a csoportnak sem :3 Remélem idővel belejövök a véleménykifejtegetésbe ^^
Írjátok meg a véleményeteket kommentbe! :3 Sziasztok! ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése