2014. november 18., kedd

30-as tag

Sziasztok! ^^

Nemrég rátaláltam a Pillecukor blogra, és ott olvastam egy gyors TAG-et, amit úgy döntöttem, hogy megcsinálok :3 30 kérdésre fogok válaszolni, ami hirtelen soknak tűnhet, de csak egy-két szóval kell felelni rájuk :3 Kezdjünk is neki ^-^

1. Hol van a mobilod? - A zsebemben ^^
2. Milyen a pasid? - Nincs xD
3. Milyen a hajad? - Unalmas :c
4. Anyukád? - Türelmes.
5. Apukád? - Nyugodt ^^
6. Kedvenc tárgyad? - A fülhallgatóm *3*
7. Mit álmodtál múlt éjjel? - Tippem sincs :c
8. Kedvenc italod? - Bomba ^^.
9. Álomkocsid? - Fekete xD (tipikus nő, lássuk be :'D)
10. A szoba, ahol épp most ülsz? - Rendetlen.
11. Az exed? - Ő sincs :D
12. A félelmeid? - Sötétség...
13. Mi szeretnél lenni 10 év múlva? - Boldog (#sodeep)
14. Kivel lógtál ma éjjel? - A plüss fókámmal.
15. Mi nem vagy? - Fáradt.
16. Az utolsó dolog, amit csináltál? - Aludtam :D
17. Mi van rajtad? - Szakadt nadrág foreva'.
18. Kedvenc könyved? - Szent Johanna Gimi. (mert ez se tipikus)
19. Mit ettél utoljára? - Banán :3
20. Az életed? - Vicces.
21. Hangulatod? - Csalódott.
22. A barátaid? - Ugyanolyan hülyék mint én.
23. Min gondolkozol épp most? - Dr. Csont *3*
24. A kocsid? - Nem létező x3
25. Mit csinálsz éppen? - Boothról álmodozok :D
26. Milyen volt a nyarad? - Gyors.
27. Mi megy épp a tévében? - Tenisz. 
28. Mikor nevettél utoljára? - Pár perce :3
29. Mikor sírtál utoljára? - Tippem sincs x3
30. Suli? - Telik ^^

Ha szeretnétek, töltsétek ki Ti is nyugodtan, vagy csak válaszoljatok meg néhányat kommentben :3 Sziasztok! ^-^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése