2014. november 23., vasárnap

Heti kedvenc képek #1

Sziasztok ^^

Mivel elég sokat lógok a neten, főleg a tumblr, weheartit, ask.fm és a facebook világában, ezért rengeteg képpel találkozom. Ezek közül bizony nem egy tetszik meg nagyon, és ezeket szeretném veletek is megosztani ^^ Minden héten, vasárnap este fog felkerülni ez a poszt :3 Lássuk a mostani kedvenceim :3

Ezt a képet egy blogon láttam, Unaloműzés alapfokon, nem rég találtam őt is, de már most nagyon szeretem :3


Ez egy saját képem, még tavaszról való, eredetileg egy versenyre készítettem :) És már nagyon izgatott vagyok, mert decemberben indul a suli fotószakköre! ^-^

Szerintem gyönyörűek a fekete-arany manikűrök, de érdekes, még sosem volt :c

Én vagyok a családban az, aki már augusztusban a karácsonyt várja, és egyszerűen imádom a csillagszórókat, ez a kép meg szerintem csodás, és odáig vagyok érte :3

A kedvenc cicám sem hiányozhat innen, ha már ilyen édes :D

Ezt a szobát pedig egyből elfogadnám, hihetetlenül tetszenek a látványvilágítások :3


Nekem nagyon tetszik ez a vámpír manikűr :3

Újabb karácsonyos gif, de nem tehetek róla, november közepe van :D

Az aktuális mobilhátterem.. nem tudom miért, de hihetetlenül tetszik :3

A hajszínt, az inget, és a hajpántot is elfogadnám. Egyből, nagyon-nagyon ^^

Ezen felnevettem. Nekem is kell ilyen xD

Ez meg csak van. És imádom. Szerintem olyan kellemes :3

Őszintén, ehhez kell bármit is hozzáfúznöm?

Bagoly, tél, depresszív hangulat.. tökéletes.


Annyira elbarangolnék ebben a házban.. *-*



Ennyi lenne az első heti kedvenc képeim, remélem elnyerte valamelyik a Ti tetszésetek is! :3 Várom a kommenteket ^-^ Sziasztok :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése