2014. november 21., péntek

Kívánságlista #1

Sziasztok! :3 
Ma összegyűjtöttem pár kívánságlistás dolgot, és ezeket fogom megmutatni ^^


Ez a cipő például egyértelműen szerelem volt első látásra :3 Mióta kinéztem Ebayen, azóta ilyenre vadászom, mert megrendelni félek D: Egyelőre nem jártam sikerrel, de nem adom fel! ^^



Ez pedig egy másik olyan cipő, amit nagyon szívesen megkaparintanék, de erre mérföldekkel kevesebb esély van, hála az árának :c De ettől függetlenül mindhárom színben elhordanám :3



Szeretnék fekete kontaktlencsét, és azt hiszem, megtaláltam a tökéleteset ^^ Nagyon gondolkodom rajta, hogy ez legyen majd az első :3 Szerintem kifejezetten szép, és nagyon reménykedem, hogy jól mutatna a zöldes-kék szemeimen :3 (és erről sajnos nem találtam jobb képet :c)





A Nana a kedvenc animém, és egyszerűen imádom Oosaki Nana stílusát :3 Persze Hatchi is aranyos, de valahogy a másikuk közelebb áll hozzám :3 Úgyhogy mióta láttam, azóta olyan gyűrűt szeretnék, mint amilyen neki is van :3 Ráadásul egyik barátnőmmel együtt szeretnénk megvalósítani az első cosplayünket :3 Mindenképpen megfogom rendelni, és már alig várom :3
















Fruzsi blogján volt egy Oasapos nyereményjáték, ahol megláttam ezt a pulcsit és egyből hatalmába kerített a "Kell!!!" érzés :D Szerintem állati poén, és nagyon-nagyon tetszik :3  Amúgy is imádtam régen a Nintendot nyomkodni, minden kocsiút közben a Super Mariot és a Tetrist váltogattam :3




Habár ez nem tárgy, de talán ezt szeretném jelenleg a legjobban.. a fehér telet :3 Nagyon rég volt már hó (a tavaszi nem számít ><), én meg imádom, szóval ideje lenne :3 Ahw, fehér karácsonyt szeretnék *3* Másrészt mindig olyan jó látni és átélni, hogy néhány osztálytársam, akiről nem is gondolnám, ugyanúgy örül a hóesésnek mint én :'3

















Remélem tetszett ez a poszt, tervezek több ilyet is :3 Írjátok meg a Ti kívánságlistás dolgaitok kommentben! :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése