2014. augusztus 19., kedd

Paróka-casting #1

Csőő ^-^
Ma egy talán nem mindennapi témával jövök Nektek, ami engem viszont teljesen magába szippantott, úgyhogy boldogan, bár kicsit félve kezdek neki ennek a posztnak ^-^
Nos, rólam tudni kell, hogy egy átlagos barna, alig vállig érő, de mégis dús és erősszálú hajam van, amit nagyon szeretek, csak hát, kezdem unni. Viszont festetni nem szeretném, mert az egyrészt roncsolja, másrészt sem a szüleim nem engednék, és a suliban is nagyon megszívnám, és pluszban valószínűleg hamar megunnék egy-egy színt, ha hónapokig azt kéne hordanom ^^'' Így amikor ask.fm-en mászkáltam, rátaláltam Kimre :3 Róla meg azt kell tudni, hogy tomboy (vagyis fiús lány, és ezt öltözékkel és hajviselettel is igyekszik minél jobban kifejezni), viszont cosplayekhez, és próbálgatásért, illetve pózolásokért szokott rendelni parókát. Először egy csodálatos vörös parókában láttam, amiért még mindig odáig vagyok, mert marha jól állt neki, aztán ugye kiderült, hogy már volt pár paresza :3 Így pattant ki a fejemből az ötlet, hogy rendeljünk parókát *-* Július közepén ezt megvalósítottam, és azóta boldog tulajdonosa vagyok első pareszomnak :3 Viszont itt nem akarok megállni, szeretnék még rendelgetni párat (""""párat"""), és azóta lelkesen nézelődök ebay-en is :3
De hogy végre a lényegre térjek, bemutatok 5 olyan parókát, ami nekem hihetetlenül tetszik *--*


Ezt rendeltem én :3 3700 FT-ért rendeltem (ez már kerekített összeg x3). A színei teljesen olyanok, mint a képen, az egyetlen problémám vele, hogy egy kicsit hullik :c De ettől függetlenül nagyon jó :3 Ráadásul szerintem ránézésre sem olyan, hogy egyből meg lehessen mondani, hogy ez paróka. A frufruja meg hosszú, azt aki meri, megvághatja, hogy egyenes legyen, én amúgy is az oldalfrufrut preferálom, úgyhogy csak elcsatolom ^-^
ITT megtalálod :3




Hihhhetetlenül tetszik, csak hát félek, hogy marha debilül néznék ki benne :c De annyira szerelem volt első látásra, hogy szerintem sort fogok keríteni a megrendelésére. Mivel személyesen még nem találkoztam ezzel a paresszal, sajnos többet nem mondhatok xD De úgy érzem, hogy aki csak a parókákat vagy a különböző stílusokat és hosszokat szeretné kipróbálni, és nem az extrémebb színeket, annak tökéletes választás lehet ^^ 
ITT rendelheted meg :3 (természetesen más eladó is felkínálta már ((elméletileg)) ugyanezt a parókát, annyi az egész, hogy én ezt a linket mentettem le. És ez mindegyiknél így igaz :3)




Rövid. Vörös. Melírozott. Tökéletes *-* Ez szintén egy első látásra szerelem cucckombó volt, sajnálom, hogy béna az arcformám meg a füleim, és ez még annyira se állna jól, mint az előző xD Viszont ettől függetlenül ez is baromira tetszik :3 
EZT a linket találtam hozzá :3



Dám-dám-dám, a következő paróka, amit megfogok rendelniii :3 Sokat filóztam a kék és eközött, hogy melyiket rendeljem meg előbb, de végülis a rövidre esett a választásom, ugye. Viszont annyira tetszik, ez a lazán hullámos, és hihetetlenül jól kinéző átmenetes paróka, hogy ez a következő a rendelős listámon :3 A frufruja miatt kicsit aggódom, de attól függetlenül ez nálam egy "ahw" kategóriás cucc, úgyhogy megéri :3 
EZT a linket találtam ^^




És íme egy újabb szerelmem ^-^ Még leges-leges-legelőször ez volt az, amire azt mondtam, hogy "Ez lesz az első parókám, wehehehe *--*" de aztán ez megváltozott, mert féltem, hogy ez a göndör fazon úgy fog rajtam állni, hogy azt még én sem akarom látni xD De biztosan megfogom rendelni ezt is... valamikor.. xD Nagyon tetszenek a színei, és juhéé, oldalfrufru ^-^
ITT találtam meg :3




FONTOS!!!
Csak az elsőt rendeltem meg, személyes tapasztalatom csak azzal van. A linkeket pedig sikeresen elvesztettem, tehát most kerestem rá mind a négyre (az első link arra mutat, ahonnan én is rendeltem), így nem vállalok felelősséget azért, hogyha megrendeled valamelyiket, és nem jó minőségűt kapsz, vagy ha egyáltalán nem is küldik ki :c 

Neked van parókád? :3 Vagy innen melyik tetszett a legjobban? ^-^ Kommentben várom a visszajelzéseiteket :3
Csőő ^^



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése