2014. augusztus 27., szerda

Gólyatábor *-*



Csőő mindenkinek ^^
Ugye én hétfőn kezdem a gimit, így 25-e és 26-a a gólyatáborról szólt :3 Rettenetesen élveztem, úgyhogy most egy kis élménybeszámolót tartanék ^^

Rövid verzió: Hihetetlenül rettenetesen elmondhatatlanul nagyon élveztem :3
Hosszabb verzió: Átkoztam az iskolát, hogy fél 8-kor volt a gyülekező, mert kelhettem 6-kor, és ezt marhára nem tudtam élvezni. De aztán már az eleje is nagyon jó volt :3 A csapavezetőnk állati jó fej és aranyos és kedves és vicces volt ^-^ Kaptunk egy gólyatáboros pólót, meg befizettük, bla-bla-bla, körbe jártuk nagyjából a sulit, és aztán jöhetett egymás nevének a megtanulása, amit játékos formában akartunk megcsinálni, szóval mindenki bemutatkozott úgy, hogy ki kellett találnia még egy szót, ami a keresztnevének a kezdőbetűjével kezdődik x3 Szóval én voltam Debil Dóra, rám illik ^-^

Aztán jöhetett a vetélkedő, ami állati vicces volt, a vezetők nagyon poénosra vették az egészet, az osztályok szurkoltak, és amikor délután hívtam anyukám, hogy minden oké, meg ilyenek, mondta, hogy hallotta, ahogy ordítoztunk. Na már most, mi 20 percre lakunk a sulitól XD

Aztán elmentünk sárkányhajózni, ami szintén vicces volt, kivéve amikor rájöttem a végén, hogy a másik táskámban maradt a váltófarmerem :3 Úgyhogy vizes cuccban maradtam. Akkor vacsoráig elvoltunk, gyilkosoztunk néhányan, meg mászkáltunk, beszélgettünk, ismerkedtünk, satöbbi :3

Aztán 8-tól 9-ig tábortűz, ami először unalmasnak indult, de aztán tök hangulatos lett, ahogy együtt énekeltünk, meg ott is poénkodtak, meg minden :3

És dam-dam-dam, behelyezkedtünk, és indulhat a horror ^-^ Kár, hogy megakadt a lejátszó, és már el sem indult :'D Úgyhogy jöhetett másik film. Na a probléma az, hogy egy olyan film, ami nekem nem tetszik, az engem a plafonig felcsesz idegileg, úgyhogy egy osztálytársamnak és egy ismeretlen srácnak szidtam a filmet a végén, kábé 10 percig XD Szerencsétlenek. Aztán egyik vezetőcsaj bejön, rám néz, villant egy mosolyt, hogy "Te jössz", beállít két full ismeretlen srác mellé, hogy tudjátok az utat, és elbocsájtott minket, hogy menjünk bátorságpróbára XD 

De állítom, hogy ez volt a fénypontja a tábornak. Szerintem baromi igényesen lett megcsinálva, volt ott minden, zombi aki ordítva rohan felénk (ő volt az első, és amikor már normálisan vert a szívem egy rövid sikítós-rohangálós jelenet után, elküldtem szegényt a francba, még angolul is szidtam XD), leláncolt emberke, lánccal rohangáló csaj, egy fekete, kócos hajú csaj sikítva elrohan mellettem és a képembe törli a művért (vagy a temperát, nem tudom, sötétben nem láttam XD), csak néhány gyertya világított, paraván mögött balettozó csaj, maszkos emberek a liftnél, hóhérnak kinéző csapatvezetőnk vezetett az ebédlőbe, én a második megállónal le is akadtam, mert tiszta Outlast feeling volt, ahogy láttuk a folyosón a fekete alakot, úgyhogy a következő csapattal mentem tovább XD És volt egy srác (aki szerintem a másik csapatvezetőnk volt, de nem biztos xD) ő meg ostorral bíztatott minket, a társa meg beindította mellettem a fűnyírót, mondom takarodj XD A sütőben volt egy síró baba, Bende meg megáll mellettem, megkértem, hogy csesződjön meg, szegény xD Visszafelé meg az utcán egy totál hiteles támadás volt, a jól ismert "Meg tudjátok mondani, hogy mennyi az idő?" dumával xD De volt náluk cigi, pia, minden, tényleg hihető volt :3

Akkor visszaérrem ugye a szobámba, és az egyik szobatársam, akivel tök jóban lettünk, meglát, és hatalmas szemekkel jön, kiszorítja belőlem a szuszt, hogy "Úúúúgy félteeem", annyira aranyos volt :'3 

Fél kettőkor meg dörömbölnek a szobaszomszédaink az ajtón, hogy nem szabad bezárni az ajtót kulcsra (első dolgunk volt pedig XD), mert 6-kor keltenek, hogy reggeli torna O_O Hát így is lett, fél 7 után 1-2 perccel már futkároztunk T_T Aztán meg bemelegítés, 3 kör oda-vissza kitörés (még mindig nem érzem a lábam), 3 kör négykézláb futás, és fekvőtámasz... fú de utáltam a vezetőket XD Csak azt nem értettem, hogyha ők még később mentek aludni, hogy voltak ilyen fittek már kora hajnalban?! D:Aztán reggeli után volt egy kis időnk, hogy összepakoljunk, délelőtt meg neki indultunk várost nézni xD És mire odaértünk a strandra, elkezdett cseperegni az eső *-* Zseniális volt. Nagy nehezen megszereztük a cuccunkat (ilyen kisebb költöztetős kocsival vitték a táskákat x3), hamburgereztünk, tábor zárás, nagy búcsúzkodások, itthon pedig hatalmas élménybeszámoló :3

Egyébként aki késett a megbeszélt időpontokról, annak az volt a büntetése, hogy kukorékolnia (ha fiú) vagy kotkodálni (ha lány) kellett ^^ Nyilvános megaláztatás volt :'D De jópofa ^^ Touch balloztunk, egymás hasára feküdtünk (mármint a fejünk egymás hasán volt, és ha valaki elkezdett röhögni, az összes többi is xD), harci pusziztunk, és amikor valaki elhagyott egy kulcsot a fűben, mindenki be lett állítva egy-egy pici sorba, és a saját sávját végignézve kerestük, és meg is lett :3
Nagyon-nagyon élveztem, hatalmas élmény volt ^^

Ti voltatok gólyatáborban? Hogy éreztétek magatokat? :3 Jöhetnek a kommentek! ^-^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése